بهینه سازی وب سایت

 

آیا وب سایت شما با افت بیننده مواجه شده، یا اصلا بیننده ای ندارد؟
آیا تجارت شما بی رونق است؟
آیا می دانید، چرا رنکینگ وب سایت شما پایین آمده؟
آیا می دانید 85 درصد بازدیدگنندگان واقعی یک وب سایت را موتورهای جستجو باعث می شوند؟
آیا می دانید 63.5 درصد جستجو گران اینترنت سایتهای خود را از طریق گوگل پیدا می کنند؟
آیا می دانید گوگل در سال گذشته 85 میلیارد جستجو از کل 137 میلیارد جستجو را داشته است؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت وقتی وب سایتی در موتورهای جستجو به خوبی index نشده باشد در نتیجه در نتایج جستجو لینک وب سایت یا در صفحات آخر فهرست دیده می شود، یا اینکه به کلی از دید موتورهای جستجو محو و فهرست نمی شود که نتیجه آن دور ماندن از نظر کاربران اینترنت است.

طراحی و بهینه سازی وب سایت امروزه به علم تبدیل شده است. یکی از مهترین پارامترهای موجود در طراحی سایت ارتباط سایت با موتورهای جستجو گر اینترنت و گوگل ، رنکینگ بالا می باشد.
اگر سایت شما در موتورهای جستجوی اینترنت رتبه بالایی نداشته باشد از دید کاربران اینترنتی پنهان خواهید ماند و این افت فروش و بازدید شما را در برخواهد داشت.
پس، ما بر اساس آخرین تکنیکهای طراحی قالب وطراحی سایت که با استاندارد های بین المللی و با الگوریتم موتورهای جستجوگر اینترنت بهینه شده ،طراحی وب سایت شما را انجام خواهیم داد و پس از 1 ماه شما را در صفحات اول Google و دیگر موتورهای جستجو گر معروف اینترنت قرار خواهیم داد.

به مجموعه فعالیتهای تخصصی که بر روی وب سایت شما صورت می گیرد تا وب سایت شما در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار گیرد را بهینه سازی وب سایت یا به اصطلاح سئو می گویند که نتیجه آن افزایش رنکینگ و افزایش بینندگان پایگاه اینترنتی شما خواهد بود.
اقدامات ما بر روی سایت شما :
آنالیز رقبای شما
آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر
تهیه متون و محتوای وب سایت بر اساس تکنیکهای سئو حرفه ای
طراحی وب سایت بر اساس الگوریتمهای گوگل
ایجاد بهترین استراتژی در گرفتن لینک به وب سایت شما
معرفی کردن سایت به موتورهای جستجو
آنالیز بازدیدکنندگان و رفتار آنها هنگام بازدید وب سایت شما
ترتیب اینکه کدام تکنیکهای بهینه سازی اول اعمال شود در جایگیری و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو بسیار تایین کننده است. یک پروسه منطقی وجود دارد که طی آن این تکنیکها به سایتها اعمال شوند.

آنالیز جایگاه کلمات کلیدی شما نسبت به رقیبان
در این سرویس کاملا وب سایت شما در موتورهای جستجو بررسی می شود تا جایگاه کلماتی که در گوگل مایل هستید در صفحه اول قرار بگیرد نسبت به رقبای شما مشخص شود سپس وب سایت شما به نحوی بهینه شود که از رقبای شما پیشی بگیرد و در رتبهای بالا تری قرار گیرد

یافتن موثر ترین و مهمترین لغات مورد نظر شغل شما
در این سرویس ما با برنامه های خاص بهترین و مناسب ترین لغات شغل شما را که بالاترین بازدهی را برای شما خواهد داشت را یافته و به شما پیشنهاد می دهیم

ترکیب لغات
ما لغات مناسب یافته را طوری ترکیب می کنیم که بالا ترین بازدهی ممکن را داشته باشد

اضافه کردن کدها و لغات به متن
مجموعه کدها لغات و ترکیب هایی از لغات در این سرویس در بطن و متن وب سایت شما به بهترین نحو قرار می گیرد

معرفی به موتورهای جستجو
در این سرویس صفحات اصلاح شده و تنظیم شده به موتورهای جستجو معرفی می شوند موتورهای جستجو در بازه های زمانی کوتاه صفحات را مورد بازبینی قرار خواهند داد تا این اطمینان حاصل شود که آنها آخرین تغیرات محتوایی صورت گرفته در صفحات سایت شما را با خود برده اند

بالا بردن رتبه در نتایج جستجو
در این سرویس رتبه های سایت شما به محدوده یک تا ده در نتایج جستجو ارتقا داده می شود. کسب رتبه های کمتر از 10 آرزوی هر مدیر سایتی است که آگاهانه پای در وب نهاده است. در صورتیکه کلمات کلیدی نیز درست انتخاب شده باشند، این رتبه ها ارزش فوق العاده ای خواهند داشت .